loading...
اخبار پیام نور-دانلود نمونه سوال-دانلود جزوه و حل تمرین-منابع ارشد و دکترا-دانلود سوالات ارشد و دکترا
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
فناوری اطلاعات بازدید : 140 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دوره کارشناسی ارشد مدیریت کسب وکار (mba) از طریق آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، این آزمون روز پنجشنبه یکم خرداد ماه توسط سازمان سنجش در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود و ثبت‌نام داوطلبان از 16 فرودین الی 24 اردیبهشت 93 از طریق سایت دانشگاه انجام می‌شود.

شرایط ورود این دوره عبارت است از:

- دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی مورد قبول وزارت علوم تحقیقات وفناوری

- قبولی در آزمون (کتبی و مصاحبه)

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه امیرکبیر به نشانی http://aut.ac.ir/ مراجعه کنند.

فناوری اطلاعات بازدید : 103 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"

 

نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت سیزدهم اعلام شد.
به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com سازمان سنجش و آموزش کشور اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت سیزدهم را در سایت خود اعلام کرد. آزمون فراگیر کارشناسی ارشد 29 آذرماه امسال در 125 کد رشته امتحانی و حضور 109 هزار و 884 داوطلب برگزار شد. 
همچنین لازم به ذکر ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ به صورت غیرحضوری و از طریق سیستم گلستان پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد. انتخاب واحد این دسته از دانشجویان بلافاصله بعد از ثبت نام و ارسال مدارک می باشد

 

 

فناوری اطلاعات بازدید : 57 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

مشاورعالی سازمان سنجش با تشریح جزئیات توزیع کارت آزمون ارشد ناپیوسته از برگزاری آزمون ارشد در روزهای 16، 17، و 18 بهمن ماه خبرداد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از:حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 93 برای پذیرش دانشجو در 142 کدرشته امتحانی که شامل 51 کد رشته علوم انسانی، 16 کد رشته علوم پایه، 29 کد رشته فنی مهندسی، 25 کد رشته کشاورزی، 13 کد رشته هنر و 8 کد رشته دامپزشکی است، برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام 136 کد رشته از 142 کد رشته به طور متمرکز از طریق سایت سازمان سنجش انجام شده و ثبت نام 6 کد رشته دیگر نیز با هماهنگی و نظارت سازمان سنجش توسط ارگان‌های ذیربط انجام می‌گیرد.

مشاورعالی سازمان سنجش کشور تصریح کرد: تعداد 950 هزار و 943 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 93 و نوزدهمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور و در 136 کد رشته ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 493 هزار و 722 نفر را داوطلبان زن و 457 هزار و 221 نفر را داوطلبان مرد تشکیل داده‌اند که با این احتساب 51.92 درصد داوطلبان را زنان و 48.08 درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند.

توکلی ادامه داد: آمار داوطلبان کارشناسی ارشد 93 نسبت به سال 92 ، 54 هزار و 818 نفر افزایش یافته است.

وی همچنین گفت: از کل داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد با 136 کدرشته، 112 هزار و 933 نفر در دو کدرشته ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: اطلاعیه سازمان سنجش برای اعلام زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون نیز یکشنبه 6 بهمن ماه جاری از سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود و در روزهای دوشنبه 7 و 14 بهمن ماه نیز در پیک سنجش منتشر خواهد شد.

به گفته توکلی کارت شرکت در جلسه با برگه راهنما از روز دوشنبه 14 بهمن در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: با توجه به این که بخشی از داوطلبان در دو کدرشته ثبت نام کرده‌اند برای 112 هزار و 933 داوطلب علاقمند دو کارت آزمون صادر می‌شود، لذا جمع کارت‌های صادر شده آزمون کارشناسی ارشد 93، یک میلیون و 63 هزار و 886 کارت است.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش براساس برنامه‌ریزی انجام شده آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه 16، 17 و 18 بهمن ماه در 62 شهرستان برگزار خواهد شد. 

فناوری اطلاعات بازدید : 45 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

 

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی نظام جدید فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 25 دی ماه خبر داد.

 

به پرتال دانشگاهی به نقل از :دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این دوره‌ها از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org‌، گفت: مهلت ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت دوره کاردانی، نظام جدید فنی و حرفه‌ای (آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای) و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 25 دی ماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: به داوطلبانی که تاکنون اقدام به ثبت‌نام و انتخاب رشته نکرده‌اند یا نیاز به ویرایش رشته‌های انتخابی خود دارند، اکیدا توصیه می‌شود که حداکثر تا پایان مهلت اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان نسبت به انتخاب یا ویرایش رشته‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

به گفته مشاورعالی سازمان سنجش تا ساعت هشت صبح امروز، چهارشنبه 25 دی ماه تعداد 8096 نفر نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته خود برای این مرحله از تکمیل ظرفیت اقدام کرده‌اند. 

فناوری اطلاعات بازدید : 60 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

 

 

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وزارت آموزش چین اعلام کرد: تا روز شنبه گذشته یک میلیون و 720 هزار نفر در آزمون سراسری سال جاری میلادی (2014) شرکت کرده‌اند که این رقم 40 هزار نفر از سال گذشته کمتر است. بنابر اعلام این وزارتخانه، این نخستین کاهش طی پنج سال اخیر است.

بنابر اعلام اداره آزمون‌های آموزش پکن، در این شهر 250 هزار داوطلب برای آزمون سراسری سال 2014 ثبت‌نام کرده‌اند که این رقم در مقایسه با سال 2013 میلادی 7.85 درصد کاهش داشته است.

این نخستین بار است که تحصیلات کارشناسی رایگان جای خود را به بورسیه‌های تحصیلی می‌دهد. ضمن اینکه محدودیت‌های سنی برای شرکت در آزمون برداشته شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتی ورلدنیوز، در گذشته شرکت‌کنندگان در آزمون‌های سراسری می‌بایست کمتر از 40 سال سن می‌داشتند 

 

فناوری اطلاعات بازدید : 43 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیمه اول بهمن اعلام می شود.

به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com علیرضا دل افکار معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت که نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 اواسط بهمن اعلام می شود.

در همین رابطه نیز بهنوش سلیم بهرامی رییس مرکز آزمون پیام نور زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر نوبت سیزدهم پیام نور را هفته اول بهمن اعلام کرده است.

با این وجود سازمان سنجش که مسوول برگزاری و اعلام نتایج آزمون فراگیر پیام نور می باشد هنوز تاریخ دقیق انتشار اسامی را اعلام نکرده است ولی به نظر میرسد که احتمالا نتایج بین دو تاریخ اعلام شده توسط مسوولین پیام نور اعلام می شود.

آزمون ارشد فراگیر نوبت سیزدهم پیام نور در ۲۹ آذر با حضور ۱۱۰ هزار نفر دواطلب برگزار شد که از این بین حدود ۱۴ هزار نفر پذیرش می شوند.

زمان ثبت نام و انتخاب واحد پذیرفته شدگان بلافاصله بعد از اعلام نتایج از طریق سیستم گلستان به صورت غیر حضوری انجام می شود

X

فناوری اطلاعات بازدید : 38 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 

به اطلاع کلیه متقاضیان رشته مدیریت اجرایی و mba میرساند:

آخرین فرصت ثبت نام  2 مرحله جامع آزمون های آزمایشی موسسه پژوهش، همراه با تخفیفات ویژه برای متقاضیان این رشته به شرح زیر اعلام شده است:
متقاضیان می توانند در این بازه جهت ثبت نام آزمون‌ها از طریق دفتر مرکزی موسسه یا هر یک از نمایندگی ها ا قدام نمایند.
زمان و بودجه بندی آزمون های دو گرایش به شرح زیر می باشد:

تخفیف ویژه10 : درصد تخفیف + یک جلد کتاب آزمون های آزمایشی سال گذشته موسسه پژوهش (به ارزش 14.000 تومان)

 



تیتر:آخرین فرصت ثبت نام در آزمون های جامع مدیریت اجرایی و  mba موسسه پژوهش  در سراسر کشور
به اطلاع کلیه متقاضیان رشته مدیریت اجرایی و mba میرساند:
آخرین فرصت ثبت نام  2 مرحله جامع آزمون های آزمایشی موسسه پژوهش، همراه با تخفیفات ویژه برای متقاضیان این رشته به شرح زیر اعلام شده است:
متقاضیان می توانند در این بازه جهت ثبت نام آزمون‌ها از طریق دفتر مرکزی موسسه یا هر یک از نمایندگی ها ا قدام نمایند.
زمان و بودجه بندی آزمون های دو گرایش به شرح زیر می باشد:
تخفیف ویژه10 : درصد تخفیف + یک جلد کتاب آزمون های آزمایشی سال گذشته موسسه پژوهش (به ارزش 14.000 تومان)
تعداد مراحل    قیمت عادی    قیمت همراه با تخفیف
 2 مرحله    140.000  تومان     126.000 تومان + یک جلد کتاب
زمان و بودجه بندی آزمون های دو گرایش به شرح زیر می باشد:
 شماره آزمون    زمان برگزاری    بودجه بندی
آزمون هفتم     4 بهمن ماه    جامع(شبیه ساز کنکور سراسری)
آزمون هشتم     11 بهمن ماه    جامع(شبیه ساز کنکور سراسری)

اساتید طراح :

1. استاد عرفانیان درس GMAT))
لیسانس صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس mba از همان دانشگاه، برترین استاد GMAT در موسسات آموزشی کنکور ارشد و مولف کتاب استعداد وآمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت.

2. استاد مسعود آقاسی (درس ریاضی فنی مهندسی 1 و2)
فارغ التحصیل کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف در رشته ریاضی محض و برترین استاد کشوردر زمینه تدریس دروس ریاضیات عمومی 1و2 و معادلات برای کنکور کارشناسی ارشد.
3. استاد فرید(درس زبان تخصصی و زبان عمومی)
دکتری ازدانشکده مدیریت دانشگاه تهران و قوی ترین مدرس درس زبان عمومی، زبان تخصصی مدیریت و زبان تافل برای کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری
4. استاد پرچ(درس تئوری مدیریت)
برترین استاد کشوردر زمینه تدریس تئوری های مدیریت
5. استاد علیزاده(درس ادبیات و زبان فارسی)
مولف کتاب فارسی آمادگی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی

•        لازم به ذکر است که آزمون های جامع هفتم و هشتم شبیه ساز کنکور سراسری می باشد.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 86741- 021  تماس حاصل فرمایید.

 

X

فناوری اطلاعات بازدید : 65 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

 

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور، گفت: نتایج آزمون فراگیر ارشد هفته نخست بهمن اعلام می شود.

بهنوش سلیم بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: نتایج نهایی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه پیام نور هفته نخست بهمن ماه از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.

وی ادامه داد: در این دوره از فراگیر ارشد، 13 هزار و 650 نفر پذیرش می شوند.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور، پذیرفته شدگان از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری به کلاس های درس می روند.

 

فناوری اطلاعات بازدید : 45 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

امروز آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری امشب به پایان می رسد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: خبرنگار مهر، فرایند ثبت نام در مرحله دوم تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال جاری دانشگاه آزاد که از هفته گذشته آغاز شد تا ساعت 12 امشب ادامه دارد.

ثبت نام با پرداخت مبلغ 20 هزار تومان در سامانه مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org امکانپذیر است.

نتایج نهایی تا پایان دی ماه اعلام و پذیرفته شدگان از نیمسال دوم به کلاسهای درس می روند.

X

فناوری اطلاعات بازدید : 67 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

تمدید مهلت نقل و انتقال نیمسال دوم دانشگاه آزاد تا 25 دی ماه

 

 

بخشنامه تمدید مهلت درخواست نقل و انتقال نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 دانشگاه آزاد اسلامی تا 25 دی ماه به تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی ابلاغ شد.

 

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: سرویس دانشگاهی ایسنا، با توجه به شروع امتحانات پایان ترم و سپری شدن زمان نقل وانتقال نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 در 15 دی ماه تاریخ اخذ درخواست از دانشجویان به مدت 10 روز دیگر یعتی تا 25 دی ماه تمدید شد.

 

تمامی درخواست های دانشجویان متقاضی نقل و انتقال در چارچوب و ضوابط آیین نامه در مهلت مقرر نسبت به ثبت درخواست درسامانه اقدام و پاسخ نهایی به متقاضیان داده می شود. 

 

X

فناوری اطلاعات بازدید : 48 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

دانشجویان از بهمن ماه "بیمه سلامت" می‌شوند و دانشجویان متاهل سبدکالا می‌گیرند

 

 

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به اجرایی شدن طرح بیمه سلامت برای دانشجویان از بهمن ماه گفت: همه دانشجویان برای ثبت نام و انتخاب واحد در ترم آینده و همچنین استفاده از خوابگاه و تسهیلات صندوق رفاه باید بیمه سلامت داشته باشند.

 

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از:خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کیوان مرادیان کوچک‌سرایی در یک نشست خبری درباره جزئیات بیمه سلامت دانشجویان، اظهار کرد: براساس تفاهمنامه منعقده دانشجویان تنها 15 درصد از کل سهم بیمه را پرداخت می‌کنند که حدود ماهیانه 2000 تا 2500 تومان و سالیانه کمتر از 30 هزار تومان است اما با این وجود اگر حتی دانشجویی این مقدار را هم نداشته باشد ما در قالب وام به او می‌پردازیم تا هیچ بهانه و راه فراری وجود نداشته باشد.

 

وی همچنین درباره بیمه تکمیلی دانشجویان تصریح کرد: قصد داریم این بیمه را به گونه‌ای مدیریت کنیم که به صورت نیمه اجباری شود.

 

وی با تاکید بر اینکه برای ترم بهمن هیچگونه افزایش قیمت در بحث اجاره بهای خوابگاه‌ها و تغذیه نخواهیم داشت، گفت: همچنین دانشجویان متاهلی که قرار است دولت به آنها سبد کالا بدهد، باید تا 21 دی ماه به سایت صندوق رفاه مراجعه و مشخصات اولیه را در اختیار ما قرار دهند که برای معاونت برنامه ریزی ارسال کنیم. 

 

X

فناوری اطلاعات بازدید : 69 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه پیام نور از ۲۷ دیماه آغاز می شود

به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com براساس آنچه که در تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور آمده است زمان ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم از ۲۷ دی ماه آغاز و تا ۴ بهمن ۹۲ ادامه خواهد داشت. .دانشجویان پیام نور برای ثبت نام و انتخاب واحد همانند نیمسال های گذشته باید با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر "ثبت نام --> عملیات ثبت نام --> ثبت نام اصلی" نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند. شروع تشکیل کلاس های ترم دوم پیام نور از تاریخ ۵ بهمن می باشد که ممکن است در برخی مراکز این تاریخ متفاوت باشد. 

حذف و اضافه در این نیمسال از ۲۶ بهمن آغاز و تا ۵ اسفند ۹۲ می باشد

همچنین بر اساس اصلاحیه جدید تقویم آموزشی پیام نور مهلت ارائه درخواست مهمان موقت یا دائم شدن دانشجویان و تایید توسط مراکز مبدا و مقصد برای نیمسال دوم (بهمن) سال تحصیلی۹۳-۹۲ از ۱ دی تا ۱ بهمن ۹۲ اعلام شده است.

مهلت ثبت نمره میان ترم دانشجویان کارشناسی در نیمسال دوم تا ۲۷ خرداد و ارشد تا ۹ تیر ۹۳ می باشد. 

زمان امتحانات از ۱۰ خرداد تا ۵ تیر می باشد (البته شنیده میشود این تاریخ ممکن است تغییر کند)

X

فناوری اطلاعات بازدید : 55 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

 

 

ثبت نام برای پذیرش در مرحله تكميل ظرفيت برخي از كدرشته هاي تحصيلي در آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد (دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) سال 92 از روز دوشنبه آغاز می شود.

 

 

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از : خبرنگار مهر، اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره تكميل ظرفيت برخي از كدرشته هاي تحصيلي درآزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد (دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) سال 1392 روز یکشنبه 15 دی ماه 92 منتشر خواهد شد.

 

داوطلباني كه در آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد (دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) سال 1392، ثبت نام و شركت کرده اند (اعم از حاضرين و غائبين) و نيز داوطلباني كه در آزمون مذكور ثبت نام نکرده اند، می تواند در اين مرحله شرکت کنند.

 

پذیرش در مرحله تكميل ظرفيت براي بهمن ماه سال 92 در برخي از كد رشته هاي تحصيلي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي بر اساس نمره آزمون و از بين شركت كنندگان در آزمون و براي برخي از كدرشته هاي تحصيلي موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غير دولتي در آزمون پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل كل ديپلم) صورت خواهد گرفت.

 

متقاضيان مي توانند براساس شرايط و ضوابطي كه در اطلاعيه اين سازمان منتشر خواهد شد با مراجعه به سايت اينترنتي سازمان سنجش به نشاني: www.sanjesh.org و پرداخت مبلغ 35 هزار ريال وجه ثبت نام و تكميل فرم انتخاب رشته اقدام کنند. مهلت ثبت نام در این مرحله از روز دوشنبه 16 دی ماه تا 21 دی ماه است.

 

ظرفیت پذیرش در مرحله تكميل ظرفيت برخي از كدرشته هاي تحصيلي در آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد (دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) 85 هزار و 457 نفر است که از این تعداد  680 نفر برای دوره های روزانه و 444 نفر برای دوره های شبانه دانشگاه فنی حرفه ای و 84 هزار و 333 نفر برای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی غیر دولتی پذیرش می شوند.

 

X

فناوری اطلاعات بازدید : 78 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

 

ثبت نام برای پذیرش در مرحله تكميل ظرفيت برخي از كدرشته هاي تحصيلي در آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد (دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) سال 92 از روز دوشنبه آغاز می شود.

 

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: خبرنگار مهر، اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره تكميل ظرفيت برخي از كدرشته هاي تحصيلي درآزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد (دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) سال 1392 روز یکشنبه 15 دی ماه 92 منتشر خواهد شد.

 

داوطلباني كه در آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد (دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) سال 1392، ثبت نام و شركت کرده اند (اعم از حاضرين و غائبين) و نيز داوطلباني كه در آزمون مذكور ثبت نام نکرده اند، می تواند در اين مرحله شرکت کنند.

 

پذیرش در مرحله تكميل ظرفيت براي بهمن ماه سال 92 در برخي از كد رشته هاي تحصيلي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي بر اساس نمره آزمون و از بين شركت كنندگان در آزمون و براي برخي از كدرشته هاي تحصيلي موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غير دولتي در آزمون پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل كل ديپلم) صورت خواهد گرفت.

 

متقاضيان مي توانند براساس شرايط و ضوابطي كه در اطلاعيه اين سازمان منتشر خواهد شد با مراجعه به سايت اينترنتي سازمان سنجش به نشاني: www.sanjesh.org و پرداخت مبلغ 35 هزار ريال وجه ثبت نام و تكميل فرم انتخاب رشته اقدام کنند. مهلت ثبت نام در این مرحله از روز دوشنبه 16 دی ماه تا 21 دی ماه است.

 

ظرفیت پذیرش در مرحله تكميل ظرفيت برخي از كدرشته هاي تحصيلي در آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد (دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) 85 هزار و 457 نفر است که از این تعداد  680 نفر برای دوره های روزانه و 444 نفر برای دوره های شبانه دانشگاه فنی حرفه ای و 84 هزار و 333 نفر برای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی غیر دولتی پذیرش می شوند.

X

فناوری اطلاعات بازدید : 46 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

 

 

مهلت ثبت نام در پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ‌ماه 92 فردا پایان می یابد.

 

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: خبرنگار مهر، تاکنون 27 هزار و 348 نفر در دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.

 

ظرفیت پذیرش در دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) این دانشگاه 145 هزار و 850 نفر است.

 

متقاضيان می توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما که از طريق سايت سازمان قابل دسترسي است و فراهم کردن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در این دوره برای بهمن ماه 92 اقدام کنند.

 

پرداخت هزينه ثبت‌نام در اين روش به صورت اينترنتي انجام مي‌شود و داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آن‌ها فعال است با مراجعه به سايت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 144.000 ريال ( 14 هزار و 400 تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به دريافت اطلاعات كارت اعتباري اقدام و سپس نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

فناوری اطلاعات بازدید : 80 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

 

 

ثبت‌نام دوره دکتری تخصصی (PHD) سال 93 دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه 14 دی ماه تمدید شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نتوانسته‌اند در دوره دکتری تخصصی سال 93 دانشگاه آزاد ثبت‌نام کنند، می‌توانند در فرصت ایجاد شده با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

اقبالی افزود: این ثبت‌نام تا روز شنبه 14 دی ماه ادامه خواهد داشت، بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود هرچه سریعتر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون درباره تعداد رشته محل‌هایی که هر داوطلب می‌تواند انتخاب کند، تصریح کرد: هر داوطلب آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند یک رشته و حداکثر پنج واحد دانشگاهی را انتخاب و در سایت درج کند.

وی تاکید کرد: سؤالات آزمون دوره دکتری تستی بوده و به هر سؤال مثبت سه نمره اضافه داده شده و از هر سوال منفی 1 نمره کسر شده و برای سوال‌های بدون جواب نمره‌ای در نظر گرفته نمی‌شود، بنابراین لازم است براساس ضوابط آزمون‌های تستی به پاسخگویی سوالات بپردازند.

اقبالی خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است که دو رشته «معماری» و «شهرسازی» استثنا بوده و دارای آزمون عملی نیز است.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: 75 درصد نمره هر فرد نمره آزمون و 25 درصد نمره مصاحبه خواهد بود، لذا پذیرش در مرحله آزمون به معنای معرفی فرد برای مرحله مصاحبه خواهد بود.

وی در مورد حوزه امتحانی داوطلبان، گفت: داوطلبان با آزمون می‌توانند در صورت تمایل حوزه امتحانی خود را با توجه به نزدیکی به محل سکونت خود انتخاب کنند که این حوزه‌های امتحانی شامل اصفهان(خوراسگان)، تبریز، رشت، ساری، کرمان، مشهد، علوم و تحقیقات خوزستان، تهران، پردیس علوم و تحقیقات سیستان و بلوچستان، شیراز و علوم و تحقیقات کرمانشاه است.

اقبالی درخصوص زمان برگزاری آزمون دوره دکتری دانشگاه آزاد، گفت: این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه، 24 و 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد. 

 

 

فناوری اطلاعات بازدید : 38 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 142 هزار داوطلب برای پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از : دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت ثبت نام برای پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی روز گذشته به پایان رسید و بر اساس آمار اولیه  142 هزار و 929 داوطلب برای پذیرش در این دوره ها ثبت نام کردند.

وی افزود:  پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی در چهار گروه آزمایشی شامل گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات، فرهنگ و هنر برای 330 رشته و 5 هزار و 112 کد رشته محل انجام گرفت.

توکلی اظهار داشت: ثبت نام برای پذیرش در این دوره از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش انجام می شود و گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته های تحصیلی بر اساس معدل مندرج در گواهینامه دیپلم، نوع دیپلم، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمنداگان و بومی بودن بر اساس ضوابط صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نتایج پذیرش در این دوره در بهمن ماه اعلام می شود و داوطلبان می توانند دوره خود را برای نیمسال تحصیلی دوم 93 - 92 بهمن آغاز کنند.

 

X

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 412
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 65
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 328
  • بازدید سال : 2,254
  • بازدید کلی : 115,326
  • کدهای اختصاصی