loading...
اخبار پیام نور-دانلود نمونه سوال-دانلود جزوه و حل تمرین-منابع ارشد و دکترا-دانلود سوالات ارشد و دکترا
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
فناوری اطلاعات بازدید : 46 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

امروز آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری امشب به پایان می رسد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: خبرنگار مهر، فرایند ثبت نام در مرحله دوم تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال جاری دانشگاه آزاد که از هفته گذشته آغاز شد تا ساعت 12 امشب ادامه دارد.

ثبت نام با پرداخت مبلغ 20 هزار تومان در سامانه مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org امکانپذیر است.

نتایج نهایی تا پایان دی ماه اعلام و پذیرفته شدگان از نیمسال دوم به کلاسهای درس می روند.

X

فناوری اطلاعات بازدید : 48 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور از کسب مجوز راه اندازی 5 رشته دکتری در مراکز دانشگاه پیام نور خبر داد.

 

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر دل افکار در این باره اظهار داشت: با توجه به رای موافق شورای گسترش با دایر شدن پنج رشته دکتری " شیمی آلی گرایش شیمی آلی در مرکز زنجان"، "علوم قرآن و حدیث در مرکز آران و بیدگل" ، "زبان و ادبیات فارسی مرکز تهران جنوب"، "شیمی گرایش شیمی تجزیه مرکز اصفهان" و "شیمی گرایش شیمی تجزیه مرکز کرمان" ، انشاء الله بعد از انجام مراحل قانونی از سال تحصیلی 93 -94 در رشته های فوق پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

 

دکتر دل افکار همچنین با اشاره به خبر دیگری اظهار داشت: دانشگاه های پیام نور واحد کرج و یزد پس از احراز شرایط لازم، به مرکز تبدیل شدند. 

 

X

فناوری اطلاعات بازدید : 68 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

تمدید مهلت نقل و انتقال نیمسال دوم دانشگاه آزاد تا 25 دی ماه

 

 

بخشنامه تمدید مهلت درخواست نقل و انتقال نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 دانشگاه آزاد اسلامی تا 25 دی ماه به تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی ابلاغ شد.

 

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: سرویس دانشگاهی ایسنا، با توجه به شروع امتحانات پایان ترم و سپری شدن زمان نقل وانتقال نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 در 15 دی ماه تاریخ اخذ درخواست از دانشجویان به مدت 10 روز دیگر یعتی تا 25 دی ماه تمدید شد.

 

تمامی درخواست های دانشجویان متقاضی نقل و انتقال در چارچوب و ضوابط آیین نامه در مهلت مقرر نسبت به ثبت درخواست درسامانه اقدام و پاسخ نهایی به متقاضیان داده می شود. 

 

X

فناوری اطلاعات بازدید : 49 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

دانشجویان از بهمن ماه "بیمه سلامت" می‌شوند و دانشجویان متاهل سبدکالا می‌گیرند

 

 

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به اجرایی شدن طرح بیمه سلامت برای دانشجویان از بهمن ماه گفت: همه دانشجویان برای ثبت نام و انتخاب واحد در ترم آینده و همچنین استفاده از خوابگاه و تسهیلات صندوق رفاه باید بیمه سلامت داشته باشند.

 

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از:خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کیوان مرادیان کوچک‌سرایی در یک نشست خبری درباره جزئیات بیمه سلامت دانشجویان، اظهار کرد: براساس تفاهمنامه منعقده دانشجویان تنها 15 درصد از کل سهم بیمه را پرداخت می‌کنند که حدود ماهیانه 2000 تا 2500 تومان و سالیانه کمتر از 30 هزار تومان است اما با این وجود اگر حتی دانشجویی این مقدار را هم نداشته باشد ما در قالب وام به او می‌پردازیم تا هیچ بهانه و راه فراری وجود نداشته باشد.

 

وی همچنین درباره بیمه تکمیلی دانشجویان تصریح کرد: قصد داریم این بیمه را به گونه‌ای مدیریت کنیم که به صورت نیمه اجباری شود.

 

وی با تاکید بر اینکه برای ترم بهمن هیچگونه افزایش قیمت در بحث اجاره بهای خوابگاه‌ها و تغذیه نخواهیم داشت، گفت: همچنین دانشجویان متاهلی که قرار است دولت به آنها سبد کالا بدهد، باید تا 21 دی ماه به سایت صندوق رفاه مراجعه و مشخصات اولیه را در اختیار ما قرار دهند که برای معاونت برنامه ریزی ارسال کنیم. 

 

X

فناوری اطلاعات بازدید : 70 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه پیام نور از ۲۷ دیماه آغاز می شود

به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com براساس آنچه که در تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور آمده است زمان ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم از ۲۷ دی ماه آغاز و تا ۴ بهمن ۹۲ ادامه خواهد داشت. .دانشجویان پیام نور برای ثبت نام و انتخاب واحد همانند نیمسال های گذشته باید با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر "ثبت نام --> عملیات ثبت نام --> ثبت نام اصلی" نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند. شروع تشکیل کلاس های ترم دوم پیام نور از تاریخ ۵ بهمن می باشد که ممکن است در برخی مراکز این تاریخ متفاوت باشد. 

حذف و اضافه در این نیمسال از ۲۶ بهمن آغاز و تا ۵ اسفند ۹۲ می باشد

همچنین بر اساس اصلاحیه جدید تقویم آموزشی پیام نور مهلت ارائه درخواست مهمان موقت یا دائم شدن دانشجویان و تایید توسط مراکز مبدا و مقصد برای نیمسال دوم (بهمن) سال تحصیلی۹۳-۹۲ از ۱ دی تا ۱ بهمن ۹۲ اعلام شده است.

مهلت ثبت نمره میان ترم دانشجویان کارشناسی در نیمسال دوم تا ۲۷ خرداد و ارشد تا ۹ تیر ۹۳ می باشد. 

زمان امتحانات از ۱۰ خرداد تا ۵ تیر می باشد (البته شنیده میشود این تاریخ ممکن است تغییر کند)

X

تعداد صفحات : 42

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 412
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 65
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 509
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 636
  • بازدید ماه : 1,085
  • بازدید سال : 3,011
  • بازدید کلی : 116,083
  • کدهای اختصاصی